Z okazji 50tej rocznicy powstania kultowego hasła „Ponieważ jesteś tego warta”, marka L’oreal Paris wraz z Vogue Polska organizuję konkurs „Moja odwaga, moja historia”.
Słynny slogan kosmetycznej marki, choć powstał w latach 70. do kampanii, a stworzyła go 23-letnia copywriterka Ilon Specht. Hasło jak i cała kampania okazały się przełomowe dla wielu kobiet i rozpoczęło rewolucje feministek. Była to bowiem pierwsza taka sytuacja, kiedy to kobiety same wypowiadały się w reklamach i mówiły do innych kobiet. Dzięki temu krótkiemu hasłu kobiety nabrały odwagi oraz uwierzyły, że ich słowo ma znaczenie i mogą osiągnąć co tylko zapragną. Idea sloganu nie zmieniła się do dnia dzisiejszego, choć minęło 50 lat.
Aby uczcić kobiety, ich drogę do emancypacji, do posiadania własnego zdania marka L’oreal Paris wraz z Vogue Polska postanowiła ogłosić konkurs, który ma odpowiedzieć na pytanie: Co dla współczesnej Polki znaczy dziś hasło „Ponieważ jesteś tego warta”.
Konkurs dedykowany jest dla osób pełnoletnich. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać odpowiedź o długości od 3 do 5 tys. znaków ze spacjami. W swoim zadaniu konkursowym należy opowiedzieć skąd bierzesz pewność siebie, co Ci ją daję, praca, życie prywatne, a może obie te sfery, za co doceniasz siebie każdego dnia? W odpowiedzi chodzi o to, aby swoją wyjątkową historią zainspirować wiele Polek. Najlepsze odpowiedzi zostaną opublikowane w papierowej wersji Vogue Polska oraz internetowej na Vogue.pl.
Link do zgłoszenia oraz z regulaminem dostępny jest na stronie vogue.pl. Zgłoszenia należy wysyłać do 30 czerwca 2021 r., do godziny 23:59.